blogdesignsbydani.blogspot.com/

Tła oraz dodatki na bloga tonabloga.blogspot.com
Tła oraz dodatki na bloga tonabloga.blogspot.com

Radość najpiękniejszych dni...

Jak się bawić , to się bawić.

Skorzystałam z zaproszenia OLQI z " Przytuliska po wiązami" I wstawiam swoja "10".Na zdjęciu są moje dorosłe już córki( niemniej nieustająco kochane) i moja druga połóweczka :)). Zdjęcie zostało " dokonane na jubileuszu 50-lecia pożycia moich Rodziców.Az łza się w oku kręci.Tyle lat razem i nadal taka miłość.

do zabawy zapraszam :
Mariette z "To co mi kradnie czas"
Anię z "zuzamoll"
Asię z " Mój dom"
emade76
Graszę 44
Jolę z " Chatki Puchatka"

8 komentarze:

Jolanta | niedziela, maja 09, 2010

ciekawa macie ta zabawe, juz kilka blogow obeszlam z tymi zdjeciami.
Dziekuje za mily wpis u mnie na blogu.

Gosia | niedziela, maja 09, 2010

Dopisek dla miłej koleżanki-Joli

Jolanta | niedziela, maja 09, 2010

o rety, to mam co przeszukac, ale jestem ciekawa tego zdjecia, nawet bardzo

Grasza44 | niedziela, maja 09, 2010

Witam Gosiu - przede wszystkim pragnę Ci podziękować za miłe słowa wsparcia, pociechy i tak niesamowicie rozbrajającego wpisu, że od razu "łapka" przestała boleć:) Faktycznie wina samochodu...:) po co stał przy krawężniku?:):)
Gosiu, też przystępuję do zabawy - dzięki za zaproszenie. Nie wiem czy mogą być zdjęcia z albumu foto na Onecie, czy tylko z bloga?Jedna z koleżanek mnie zaprosiła, ale nie wyjaśniła mi dokładnie, bo ja nie mam galerii zdjęć na blogu, postaram się coś znaleźć i opisać. Pozdrawiam Cię serdecznie.

Marietta | poniedziałek, maja 10, 2010

Dziękuję za zaproszenie do tej miłej zabawy. Pozdrawiam.

asia | poniedziałek, maja 10, 2010

Dziękuję za zaproszenie do zabawy.Jutro wyruszam w sieciowy gąszcz na poszukiwanie zdjęcia!!!Śliczne córeczki!!
Pozdrawiam!
J:O)

emade76 | wtorek, maja 11, 2010

Dziękuję za zaproszenie :) Zdjęcie już dodałam. Powiem szczerze, że przeszukiwanie plików sprawiło, iż przypomniałam sobie wiele cudnych chwil :)
Pozdrawiam ciepło.

n. | środa, maja 12, 2010

Miło tu u Ciebie. Mogę zaglądać?
i tak będę... Pozdrawiam cieplutko